Kontakt If Pensjonistforening, avdeling Sør Rogaland:

e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

If pensjonistforening, Sør Rogaland
Adresse: John Arild Steen, Vinterveien 6, 4041 Hafrsfjord

(Organisasjonsnr.  994 623 028)

STYRET 2023

Leder

John Arild Steen

Mobiltelefon

Styremedl

Bjarte Sudmann

Styremedl./

Kasserer

Grete Lyngaas

Styremedl.

Leidulf Prestegård

Styremedl.

Sigrunn Aasen

Varamedlem   Målfrid Digernes                        92419204

Varamedlem   Jorunn Moen                              90859009

Revisor            Kjell Magne Hansen                   93217122

Valgkomitè       Reidun Elise Aske Berg

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.   93480868

Web ansvarlig  John Arild Steen                         93403639

Arrangements- John Arild Steen                            93403639

komiteen           Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.