Banner undersider

Her kan du lese mer om "Storebrands fond for ansatte" sine hytter.

Hyttene er tilgjengelige for ansatte og pensjonister i IF etter følgende kriterier:

• A. Tilgang for personer som var medlemmer i IF pensjonistforening pr 23.12.2006 og som fortsatt er medlemmer i foreningen.
    B. Tilgang for dem av pensjonistforeningens medlemmer; ansatt i IF pr 31.12.2006 som etter den tid har gått av med pensjon med IF som siste arbeidsgiver før uttak av pensjon.
    C . Tilgang for gruppeturer i regi av foreningen.

IF Personal og HR har oversikt over hvem som har tilgang.

Pålogging:

Første gang du skal logge på som pensjonist med din private epost vil systemet ikke kjenne deg igjen. Derfor må du først sende en epost til hytteinspektøren Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. og fortelle at du er pensjonist fra If og be om passord. Når du har fått det, kan du logge på ved å klikke på linken nedenfor.

www.storebrand.no/hytter

Hvis du har vært pålogget som pensjonist tidligere (med nåværende epost) men glemt ditt passord, følger du trinnene nedenfor:

1. Klikk på linken

2. Legg inn din e-post.
3. Klikk for Glemt passord.
4. Motta instruks på e-post for generering av nytt passord.
5.. Logg på.

Du kan også logge inn direkte ved å gå til nettadressen www.storebrand.no/hytter